سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عقیق سیاه


سنگ عقیق سیاه و خاصیت آن
انگشتر عقیق در نوع خانواده کوارتز جای‌دارد و از قدیم الایام به کارگیری گسترده ای در جواهرات از این سنگ شده‌است، این سنگ بسیار متنوع میباشد و رنگ ها و مدلهای مختلفی را مشتمل بر می‌شود. بعداز عقیق قرمز رنگ و زردرنگ مهم ترین دسته عقیق را بایستی عقیق سیاه یا این که اونیکس دانست که هوا داران مختص خویش را دارااست، این سنگ همچون دیگر سنگ های عقیق و به خصوص عقیق قرمز رنگ دارنده خاصیت درمانی و ماورایی بسیار فوق العاده ای است که پیرو به آنان اشاره خوا‌هیم کرد.

عقیق سیاه که با اسم های اونیکس یا این که اسود هم شناخته می‌گردد امروزه در جواهرات و صنعت های متفاوت استعمال می‌گردد، این سنگ به خیال رنگ تیره وسیاه خویش در بعضا از موردها شیشه آتشفشانی نیز نامیده می گردد. مشقت این سنگ همچون دیگر سنگ های عقیق در مقام 7 قراردارد که 3 رتبه ذیل خیس از الماس مشقت بار ترین کانی شناخته گردیده در زمین قرار میگیرد. این رنج که باعث به مقاومت خوب آن نیز در قبال ضربه میباشد منجر گردیده بود که انسانهای نخستین از آن تحت عنوان وسایل دفاعی و شکار به کار گیری نمایند.

این سنگ امروزه در بخش اعظمی از کشورهای عالم یافت می گردد که مهم‌ترین آن ها استرالیا، اندونزی، برزیل، اتیوپی، آنالیز و ترکیه میباشند.

خاصیت درمانی و ماورایی :
ساخت تعادل و تهیه چاکرای نخستین ” ردیف فقرات، محل تکیه دادن”

جواهر گران قیمت: در افسانه ها آمده میباشد که عقیق سیاه خاطره اتفاقات فیزیکی که در نزدیکی شخص چهره میدهد را در خویش مراقبت می‌کند. بدین ترتیب عقیق سیاه سنگی حاذق میباشد که زیرا زندگینامه دارای اش را در خویش داراست، در جاری بینی استعمال میگردد.

عقیق سیاه سنگی نیروبخش میباشد و برای ورزشکاران و کسانی که تحت فشار روحی و عاطفی متعددی میباشند، اثر گذار میباشد؛ به طوریکه ذهن و جسم را متعادل کرده و توان ذهن را ارتقا می‌دهد. همینطور سنگی فوق العاده برای اشخاص دمدمی مزاج میباشد به دلیل آن که به تمرکز آن‌ها امداد می‌کند.

عقیق سیاه به شما یاری می نماید تا با اعتماد بنفسی فراتر واکنش نمائید.

سنگ اقتدار ، جسارت ، طاقت و استقامت

عقیق سیاه می بایست مستقیماً روی تن قرار گیرد یا این که به دوران طولانی مصرف شود، به این دلیل‌که اقتدار آن بسیار آرام ارتقاء مییابد. این سنگ به صورت ویژه برای رفع بیماریهای پوست موءثر میباشد و زخمهای عفونی و قارچی، تورم و حتی آفتاب سوختگی را معالجه مینماید. پوست مجروح را با آبی رنگ که یک شب عقیق سیاه در آن قرارداده گردیده، به آهستگی چند توشه طی روز شستشو دهید و شب هنگام، کمپرس آب عقیق سیاه را روی جراحت قرار دهید.

از‌آنجا‌که مدتی ارتفاع میکشد تا عقیق سیاه به حداکثر قدرتش رسد، می بایست هفته ای یکبار ذیل آب سرازیر، شارژ شود و در صورتی‌که به بازه زمانی طولانی مصرف شده می بایست ماهیانه یکبار به دوران یک شب تحت خاک قرار داده شود؛ بدین طرز این سنگ احیا گردیده و قدرتش را نگهداری می‌کند

عقیق سیاه با چاکرای اولیه یا این که ریشه ای در رابطه میباشد و به رفع چالشهای معاش بخصوص آن نوع که سبب تخلیه انرژی شخص می‌شوند، یاری مینماید. همینطور از تخلیه انرژی فردی شخص خودداری کرده و به دفع یا این که در دست گرفتن انرژی اضافی یا این که ناخواسته امداد می نماید

ارتقاء شایان توجه خود‌با‌وری

دفع دیده آسیب

دفع انرژیهای منفی

از فی مابین غالب ی ناراحتی و ناراحتی

ارتقاء در اختیار گرفتن بر خویش و توان تصمیم گیری عاقلانه

تشویق شعف و روشن بختی

کاهش اختلالات استخوان ، مغز استخوان و خون

برای دندان ها موءثر میباشد

منجر تولید تعادل در میل جنسی می‌گردد

برای یاری به تغییر تحول عادت های بد و اختلالات رفتاریست

سنگ توان دادن برای ورزشکاران و یا این که اشخاصی که پایین استرس شدید روحی و خل وچل قرار دارا هستند

موءثر برای اشخاصی که دمدمی مزاج می باشند

معالجه بیماری های پوستی

ترمیم جراحت آلوده و کثیف و همینطور عفونت های قارچی ، التهاب و حتی آفتاب سوختگی