سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جواهرات

مرکبات در جواهرات
سنگ های قیمتی زرد و انگشتر عقیق  زیادی وجود ندارد ، و حتی تعداد کمتری نیز مقرون به صرفه است. Citrine یک گزینه فوق العاده است که طیف گسترده ای از رنگ را در طیف زرد ارائه می دهد. هنگام خرید هر نوع مهره یا سنگ مریم گلی ، اگر مشخص نشده باشد ، باید فرض کنید که با سنگ تراشیده شده سرو کار دارید.

مرکبات طبیعی همیشه نادر بوده است و این تکنیک گرما درمانی سایر سنگهای کوارتز سالهاست که مرسوم است. اعتقاد بر این است که در تجارت سنگهای قیمتی یک دانش عام است ، بنابراین عملیات حرارتی در این مورد خاص به عنوان افزایش سنگ در نظر گرفته نمی شود ، و این امر به سادگی در دسترس عموم قرار می گیرد.

Citrine سنگ زای سنگی برای ماه نوامبر و سنگی سیاره ای برای باکره است. همچنین Citrine سنگ قیمتی برای سیزدهمین و هفدهمین سال ازدواج است.

موارد استفاده: وفور و پول ، خلاقیت و الهام ، تجلی ، چشم انداز
نوع: کوارتز
رنگ: سنگهای قیمتی زرد
معنی خون
Bloodstone به ما در مقابله با واقعیتهای سخت و چالش های زندگی زمینی با شجاعت و اشراف کمک می کند. این کار را با تقویت چاکرای ریشه ، تصفیه اورا و زمین زدن کامل آن در بدن جسمی انجام می دهد. با آوردن بدن ظریف به تعادل ، نشاط درونی ما را تقویت می کند و به ما می دهد تا قربانی های لازم را انجام دهیم ، به حقایق دردناک نگاه کنیم یا آزمایش های بدنی را تحمل کنیم. درباره Bloodstone به معنی + خواص درمانی ، مزایا و موارد دیگر بیشتر بیاموزید.
خواص درمانی سنگ خون
Bloodstone به ما در مقابله با واقعیتهای سخت و چالش های زندگی زمینی با شجاعت و اشراف کمک می کند. این کار را با تقویت چاکرای ریشه ، تصفیه اورا و زمین زدن کامل آن در بدن جسمی انجام می دهد. با آوردن بدن ظریف به تعادل ، نشاط درونی ما را تقویت می کند و به ما می دهد تا قربانی های لازم را انجام دهیم ، به حقایق دردناک نگاه کنیم یا آزمایش های بدنی را تحمل کنیم.


درباره سنگ
Bloodstone نوعی سبز از جنگل یاس (نوعی از کالسدونی) است که دارای ترکیب قرمز است و نام آن را نشان می دهد. نام معدنی آن هلیوتروپ است. گاهی اوقات یاس زرد در سنگ خون نیز یافت می شود ، اما معمولی نیست.

این یک سنگ نسبتاً سخت است ، یک عدد 7 در مقیاس سختی Mohs. سنگ خون در درجه اول در هند یافت می شود ، اما در استرالیا ، برزیل ، چین ، روسیه ، جمهوری چک نیز یافت می شود.

لور
در قرون وسطی ، مردم بر این باور بودند که لکه های قرمز موجود در سنگ خونی قطره های خون عیسی است که هنگام صلیب افتادن از بدن او روی زمین ، به سنگ تبدیل می شدند.

سنگ معدن در جواهرات
Bloodstone ترکیبی منحصر به فرد و غیر معمول در رنگ است ، که بعضی اوقات می تواند ترکیب آن با سایر دانه ها در جواهرات را به چالش بکشد بدون اینکه نتیجه ای "شلوغ" به نظر برسد. بنابراین ممکن است به عنوان یک قطعه انفرادی مانند یک آویز مناسب باشد.

هیچ دو قطعه به طور یکسان نیستند. کیفیت ، موقعیت مکانی و سایر عوامل در ظاهر یک قطعه خون خاتمه یافته تأثیر می گذارد ، بنابراین تطابق قطعات جدید با قطعه موجود می تواند مشکل باشد. اگر در این سنگ یک آویز خریداری می کنید ، ارزش دارد بپرسید که آیا لوازم جانبی دیگری در سایت وجود دارد که از همان دال بریده شده اند ، زیرا این احتمالاً بهترین مسابقه شما خواهد بود.

Bloodstone سنگ اصلی تولد ماه مارس بود. سنگ زایمان مارس اکنون Aquamarine است که Bloodstone به عنوان یکی از سنگهای جایگزین آن ذکر شده است.

موارد استفاده: اعتماد به نفس ، زمین گیری ، سلامت جسمی ، تصفیه
نوع: جاسپر
رنگ: سنگهای قیمتی سبز