سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عقیق


– عقیق
انگشتر عقیق یک کدام از سابق‌ترین سنگ‌های شفابخش میباشد. در فرهنگ وتمدن‌های باستانی، به‌تیتر سنگ اقتدار، از عقیق در نصیب سینه زره جنگجویان، برای ارتقا توان آنها و موفقیت درنبرد به کارگیری می شد. عقیق سنگی بسیار حافظ در قبال طلسم و بیماری‌هاست. این سنگ همینطور به ما شجاعت، توان عاطفی و اعتمادبه‌نفس میدهد.

– یاقوت ارغوانی
یاقوت ارغوانی به‌شکل طبیعی، استرس را التیام داده و موجب تقویت نیروهای درونی شخص می‌گردد. این سنگ برای صاحب و مالک خویش، رونق کسب‌وکار و گنج به ارمغان میاورد. یاقوت ارغوانی سنگ پرورش معنوی و نگهداری میباشد. این سنگ برای صاحب و مالک خویش، وضوح ذهن به ارمغان میاورد و امداد می‌نماید تا با احساسات خویش، بیشتر در هماهنگی باشید به‌طوری‌که موجب آشنایی خودتان، در سطح بسیار عمیق‌خیس شود. یاقوت ارغوانی موجب دفع انرژی منفی و جذب انرژی مثبت میگردد و به همین سبب ساز، یک سنگ حفظ کننده فوق‌العاده برای منزل میباشد. این سنگ برای دفع هرگونه نفوذ منفی در منزل، یکی قادر‌ترین سنگ‌ها به حساب می‌آید.

بیشتر بدانیم: با الماس ، سنگ متولدین فروددین ماه‌ماه، آشنا گردید

– زمرد کبود
زمرد کبود، موجب عصمت و طهارت ذهن، تعادل احساسات و تقویت توان فردی می گردد. در زمان باستان، ملوانان از این سنگ برای نگهداری از خویش، در قبال مخاطرات دریا استعمال می‌کردند. این سنگ همینطور، شجاعت اشخاص را بالا میبرد. زمرد کبود با چاکرای قلب در رابطه میباشد و به شما برای ادراک واقعیت درونی خویش و گسترش ابراز- وجود، امداد می‌نماید.


با آمتیست ، سنگ متولدین بهمن ماه ، آشنا گردید
منتشر گردیده بوسیله: سیده سحر حسینی
آمتیسیت-آماتیس-سنگ
جواهر آمتیست (یاقوت ارغوانی) با رنگ ارغوانی و دیده‌نواز خویش، سنگ متولدین بهمن ماه میباشد. اکثری از پژوهشگران بر این باورند که رنگ ارغوانی این جواهر به انگیزه وجود اکسید آهن است؛ ولی بعضا دیگر از محققان، وجود منگنز یا این که هیدروکربن را استدلال تولید رنگ بنفش این سنگ می دانند. درپی با مانکن همدم باشید تا بیشتر در رابطه این سنگ‌، بدانید.