سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ عقیق سرخ



شایسته ترین دسته عقیق سرخ


شایسته ترین دسته عقیق سرخ، عقیقی میباشد که به طور کامل طبیعی باشد همان انگشتر عقیق استخراج گردیده از معدن، پس از برش تراش بخورد و سوای اینکه هیچ فعالیت احیا یا این که بهسازی ای بر روی آن صورت بپذیرد تبدیل به نگین شود. این جور نگین عقیق سرخ به عقیق های سرخ رنگ طبیعی (تماما طبیعی) پر اسم و رسم می‌باشند و شایسته ترین مثال سنگ عقیق سرخ میباشد. در عقیق های احیا گردیده از یک ماده شیمیایی برای رنگ بخشی به آن مصرف شده میباشد و از آنجایی که ذیل حرارت قرار گرفته اند استحکام بسیار کمتری نسبت به عقیق های به طور کامل طبیعی دارا هستند.



y

عقیق به طور کامل طبیعی یا این که رنگ طبیعی تراش خورده در کمددیواری



عقیق یمنی بهتر میباشد یا این که عقیق های رنگ طبیعی جمهوری اسلامی ایران ؟


همان گونه که گفته شد شایسته ترین گونه عقیق، عقیقی میباشد که به طور کامل طبیعی باشد. از آنجایی که اکثر عقیق های یمنی جانور در بازار آیتم بهسازی قرار گرفته اند بدین ترتیب عقیق های به طور کامل طبیعی ( رنگ طبیعی ) جمهوری اسلامی ایران به مراتب بهتر از عقیق های یمنی هستند.



ارزش عقیق سرخ


مهم‌ترین پارامتر اثرگذار بر ارزش عقیق سرخ، مدل سنگ میباشد. عقیق های سرخ تماما طبیعی ( رنگ طبیعی ) دارنده بالاترین کیفیت می‌باشند و به واسطه بهسازی از کیفیت سنگ عقیق کاسته میگردد. بها عقیق های سرخ تماما طبیعی به مراتب فراتر از عقیق های یمنی ( اکثر عقیق های یمنی جانور در بازار بهسازی گردیده اند ) میباشد.

پارامتر مفید دیگر بر بها عقیق کارنلین، رنگ آن میباشد به نحوی که هر چه رنگ سنگ از نارنجی رنگ به قرمز رنگ بگراید قیمت سنگ عقیق افزون می شود.

طهارت سنگ سومی پارامتر دیگر تاثیرگذار بر ارزش سنگ عقیق سرخ میباشد مراد از طهارت سنگ، وجود ناخالصی دست‌کم در سنگ میباشد به گونه ای که هر اندازه سنگ دارنده ناخالصی کمتر باشد بها سنگ فراتر می رود.

وزن سنگ، پارامتر تاثیرگذار چهارم بر نرخ‌گذاری این سنگ خصوصا در مثال های تماما طبیعی آن میباشد.

در مثال های احیا گردیده ( بهسازی گردیده ) سنگ های عقیق سرخ، کیفیت بهسازی انجام گرفته نیز عاملی مفید بر نرخ‌گذاری سنگ های عقیق سرخ احیا شده‌است. در بعضا از این سنگ ها، رنگ کردن انجام شده سطحی بوده و در بعضا دیگر رنگ در عمق سنگ نفوذ نموده است.

میان عقیق های سرخ بهسازی گردیده، کلاً می اقتدار اعلام کرد عقیق های سرخ یمنی دارنده قیمت بالاتری از عقیق های سرخ احیا گردیده خراسانی می‌باشند.





برای اخذ مشورت کردن و خرید انگشتر عقیق با کمد دیواری تماس نتیجه ها بفرمایید.




خاصیت عقیق | باورها و معالجه ها


عقیق طبعش سرد میباشد و تب را فرو می نشاند، تپش قلب را آهسته ومتعادل نموده، احساس تندستی و قدمت طولانی در‌پی داراست. حمل عقیق به هنگام باغبانی موجب ارتقاء حاصلخیزی می‌شود این سنگ جهت حفاظت در قبال نیروها و ذهن ها پلید به خصوص درخصوص خردسالان به عمل می رود همینطور موجب ارتقای انرژی و نیرو، ارتقا شهامت و شجاعت گردیده، و ارتقاء ارتفاع قدمت را به‌دنبال دارااست. به یار و همدم داشتن آن در مواقع خطر و استرس و تنشها اثر گذار میباشد جهت تمرکز، ارتقاء باطن گرایی و وسعت روءیت کرد، رابطه روضه خوان با طبیعت می‌شود.



r6

انگشتر نقره عقیق سرخ تشکیل‌شده در گروه کمد



دارای آن را به سمت ثروت های مخفی ارشادوراهنمایی میکند همچنی جهت رفع خستگی و تسکین درد گردن و پشت بوده، یار و همدم خویش شور، مکنت و گنج را به ارمغان می اورد. موجب تعادل نیروهای فیزیکی و معنوی میگردد و حفظ کننده مخاطرات فیزیکی به خصوص در ظلمت شب می‌باشد. بیماری بیماری آلزایمر را معالجه کرده و ضمانت کننده تحقق رویاهای دارای آن میباشد، عقیق نشانه دوا‌زدهمین و چهاردهمین سالگرد وصلت میباشد.

مصریان باستان معتقد بودند که عقیق کارنلین ( عقیق سرخ ) موجب زنده شدن مجدد مومیاها می‌گردد. مسلمان‌ها قدیم پیش از دفن عقیق را در دهن مرده قرار می دادند با این فرض که به خیال و خاطر آن به فردوس خواهد رفت. طبق باورد مردم رومانی عقیق کارنلین را طلسم ضد خشم می‌شناسند.