سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواص سنگ گارنت اسپسارتین

انگشتر عقیق  

 

گارنت اسپسارتین منجر ترغیب خوش بینی، اطمینان، شهامت، ارتقای اظهار وجود، خلاقیتی تازه و ارتقاء کار در تن میگردد.این سنگ حقیقت های مخفی را به وادی ظهور می کشاند. همینطور به جهت تقویت چاکارای دوم باروری و توان جنسی را ارتقاء و غدد باطن ریز را ذیل تاثیر قرار میدهد.

 

خاصیت سنگ گارنت رودولیت

خاصیت سنگ گارنت رودولیتگارنت رودولیت انرژی های چاکرای مبنا، قلب و تاج را باهم ادغام می‌کند و حمایتی جسمانی، رمانتیک و روحی را ارائه میدهد.

از این خاصیت گارنت رودولیت جهت التیام دادن و شفای حوزه رمانتیک، تسهیل رابطه با ادراک درونی، هماهنگی با قلب، درمانی مسائل جسمانی که ریشه در جراحت های احساساتی دارا‌هستند به کار گیری می‌گردد.

 

خاصیت سنگ گارنت آلماندین

خاصیت سنگ گارنت آلماندینسنگ گارنت آلماندین سنگی وابسته به حفظ خل وچل میباشد و با برانگیختن انرژی های حیاتی پنهان تن در آزاد کردن منفی ها، نگرانی و خوف فوبیا بسیار اثر گذار میباشد. این سنگ وابسته به روزگار دیرین مورخ بشریت میباشد، وقتی که مردم بسیار دوستانه خیس با زمین(چاکرای ریشه) رابطه داشتند.

 

از حیث جسمانی گارنت آلماندین میتواند اندام تناسلی را تقویت نماید. همینطور در بهبودی از آسیب، سرزندگی، رابطه شخص با طبیعت، ارتقا انرژی و استقامت شخص کاربرد داراست.

 

خاصیت گارنت آندرادیت سیاه

خاصیت سنگ گارنت سیاهگارنت آندرادیت سیاه سنگی حفظ کننده در قبال انرژی های منفی میباشد و به شخص در اقتدار دادن به خود‌با‌وری و ارتقاء اطمینان به او اثر گذار هست. این گوهر به فرد در دستیابی انرژی های بنیادین، اقتدار های ارتعاشی، می داند های سابق و از دست رفته یاری می نماید.

 

این گوهرسنگ می‌تواند برای پر‌نور ساختن مشعل ارتعاش طبیعات و یادگیری علم اسراری و هماهنگی نیروهای بنیادی زمین برای شما روش گشا باشد. در صورتی‌که نیاز دارید تا با مراقبه به اعماق ضمیر ناخودآگاه جمعی و حوزه مورفوژنتیک علم ورود فرمائید گارنت آندرادیت سیاه شایسته ترین درین ضمینه است.

 

خاصیت گارنت سبز یووارُیت

خاصیت سنگ گارنت یوواروئیتاز خاصیت گارنت یووارُیت می شود به تیتر شفا دهنده شم نارسایی در کلیه جنبه ها اعم از کمبود و فقر اقتصادی، عدم اعتماد به‌نفس، علاقه یا این که اقتدار، علم و هرچیز دیگر به کار گرفت. از حیث روضه خوان یک تسهیل کننده هماهنگی دربین جریان نامحدود فهمیده هستی است.

 

خاصیت سنگ گارنت در منابع و باورهای سابق

در پیشین اعتقادوباور داشتند که مدال سنگ گارنت در شب قادر است واهمه را از میان چیره شود و یا این که کشیدن آن روی دیده منجر براقی چشمان و تقویت بصیرت میشود. در قبل این سنگ تحت عنوان یک طلسم برای مسافران به کار گیری می‌شد. بیان شده که سنگ ماه به دنیاآمدن دی ماه گارنت هست.

 

سنگ گارنت تحت عنوان سنگی حفظ کننده در مقابل هر گونه فاجعه ای میباشد که مسافران ممکن میباشد در پیش خط مش خویش داشته باشند. در قبلی گفته اند که هرگاه فردی بیست جو از سنگ گارنت با خویش داشته باشد از علت لقوه و جذام و برص و صرع و قولنج ایمن باشد.