سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاصیت ویژه عقیق

 

خاصیت محرمانه عقیق

تخیل برانگیز، از میان پیروز ی واهمه و میل به قتل نفس و سختی ها درونی، بازکردن انقباضات گلو و بیان اذهان و احساسات، ساخت خلاقیت، دورکننده ی امواج منفی و معاندان و جانوران موذی و سمی، ارتفاع قدمت، ساخت پایداری و ثبات، برکت، تعدیل عمل های جنسی اضافی، خوش شانسی

 

التیام درد های پشت، کمر، پاها، استخوان ها و ماهیچه‌ها

 

تقویت ریه ها، معده، کبد، مغز، دستگاه گوارش، وضع حمل، دیده ها، دستگاه ساخت مثل، رویش جنین، شنوایی، شجاعت و متانت

 

معالجه سوزش و خون ریزی معده، ناهنجاری های مغزی، غدد، بی اشتهایی و یاری به هضم خوراک، بیخوابی، رماتیسم، اسهال، آبله، گرفتگی عضله‌ها، تومورها، پستان ها، خون ریزی لثه، پروستات، صرع، بیماری های کبد و طحال و روده، تورم رحم، یبوست، آنورکسی، مسمومیت، جنون، تصلب شرائین، قاعدگی بیشتراز حد، جراحت ها و هراس

 

 

 

اقسام انگشتر عقیق

عقیق کارنلین

 

عقیق کارنلین: کارنلین یا این که عقیق قرمز رنگ، عقیق سرخ. خالق های عمده این عقیق هندوستان، برزیل و اروگوئه هستند. اکثر کارنلیان های جان دار در بازار عقیق خاکستری رنگ گردیده ی برزیلی و اوروگوئه می‌باشند. شایسته ترین کارنلین از هند بدست می‌آید. از خاصیت محرمانه عقیق کارنلیان میتوان به مظهر گرمی ، حیات بخش، تقویت کننده ی انرژی مثبت، دارنده مختصات الکترومغناطیسی، تصحیح شخصیتی، ساخت پایداری و خلاقیت و شور و سالمی و درایت و تمرکز، رفع توهمات و هذیان و یاس و شکاکیت اشاره کرد. این عقیق در التیام اشکال دردها، اضطراب، میگرن و سردردها، اعصاب و روان، خارش، درد ورید ها کاربرد دارااست.از عقیق کارنلیان می اقتدار در معالجه مسمومیت های خونی، رماتیسم، جراحات، آبله مرغان، التهابات، سنگ مثانه و تمامی ها، بیماری های مجاری ادراری، تومورهای تخمدان و گونه های تب به کار گرفت.

 

 

 

عقیق سارد: این عقیق مشقت بار خیس و تیره خیس از کارنلین میباشد. اسم این عقیق از ریشه اسمی شهر تاریخی سارد، فرهنگ وتمدن باستانی لیدی بنا شده در آسیای صغیر گرفته شده‌است

 

انیکس

 

اونیکس (onyx): عقیق سیاه، عقیق دیده، عقیق با لایه های گرد، بعضی با رگه های سپید

 

 

 

عقیق ساردونیکس: اونیکس با لایه های سپید و قرمز رنگ مایل به قهوه ای تیره سارد

 

عقیق کارنلین اونیکس

 

عقیق کارنلین اونیکس: با لایه های سپید و قرمز‌رنگ قهوه ای یا این که نارنجی رنگ کارنلین

 

عقیق شجر

 

عقیق شجر (dendritic agate): از لحاظ علمی عقیق محسوب نمیشود بلکه نوعی کلسدونی بی رنگ یا این که سپید خاکستری با گونه های درخت مانند میباشد. نامش از ریشه یونانی در معنای مشابه درخت دریافت شده‌است. ماهیت نقوش روی عقیق ناخالصی هایی از مال اکسید آهن یا این که منگنز است که به رنگ قهوه ای تیره یا این که سیاه چشم می گردند. عقیق شجر از معادن برزیل، ایالات متحده و هند استخراج میگردند. در قدیم زیرا این سنگ از روش بندر عربی \"موشا\" به اروپا حمل می‌شد به همین استدلال آن را سنگ موشا نیز می نامند.

 

عقیق خزه ای

 

عقیق خزه ای (moss agate): نوعی کلسدونی با ناخالصی های سبز، سیاه یا این که قهوه ای که شکلی مشابه خزه دارا‌هستند می‌باشد. ایالات متحده، چین و هند استخراج کننده ی این مدل عقیق میباشند که درین در میان هند شایسته ترین کیفیت این عقیق را دارا می‌باشد. عقیق خزه ای سنگ پشتیبان کشاورزان، باغبانان و روستائیان میباشد. این سنگ در التیام دردهای سینوس های پیشنانی قابل به کارگیری میباشد، همینطور جهت روزگار بارداری و پرورش جنین موءثر هست. عقیق خزه ای تهیه کننده ی چاکرای چهارم ، فشار خون، لوزالمعده و نبض هست.

 

عقیق چشم انداز

 

عقیق چشم انداز (picture agate,landscape agate, scenic agate, landscape agate)

 

عقیق سبز

 

عقیق سبز: کریزوپراز، کلسدونی سبز، یشم استرالیایی. اسم این عقیق در لهجه یونانی در معنای \"تره خارجی\" است. رنگ سبز سیبی این عقیق ناشی از اکسید نیکل میباشد. ایجاد کنندگان عمده این عقیق لهستان، نظارت، ماداگاسکار، استرالیا، اطریش، کالیفرنیا، روسیه و برزیل هستند.

 

عقیق کبود

 

عقیق کبود: کلسدونی مایل به آبی رنگ

 

عقیق رنگ زرد

 

عقیق زردرنگ: سارد رنگ زرد، عقیق بقراوی، جزع حبشی اسامی دیگر این جور عقیق میباشند

 

عقیق دودی

 

عقیق دودی

 

عقیق سپید

 

عقیق شیری: عقیق سپید. این عقیق سبب ادراک دوره می‌گردد و در التیام کوفتگی عضله‌ها اثرگذار میباشد.

 

عقیق آتشین

 

عقیق آتشی: عقیق آتشین، عقیق آذرخشی، عقیق آذرین، عقیق اخگری، کلسدونی یا این که عقیق میباشد با درونگیر های گوتیت و لیمونیت به نحوی که‌این درونگیرها بعداز تراش رنگ و درخشندگی آتشگون از خویش نشان میدهند. شایسته ترین گونه این عقیق در آریزونا یافت می گردد.

 

 

 

عقیق هیدروفان: عقیق آبدار، عقیق آبگون. درحقیقت نوعی اوپال میباشد که به کندی آب خویش را از دست داده میباشد. این دسته عقیق باطن آب، آب را به خویش جذب میکند و رنگ و جلایش بهتر می گردد.