سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاصیت سنگ ها

 

خاصیت سنگ ها

خاصیت سنگ ها و شناخت با آن ها بصورت مرحله به مرحله : انگشتر عقیق ما دلداده عمل با سنگ ­ها و تولید قطعاتی هستیم که می ­دانیم به مصرف کنندگان، منفعت می­رسانند. انگیزه ما در کردار جواهرات، فقط ارائ? یک شی خوشگل وجود ندارد، بلکه می­ خوا‌هیم به طرف داران این شی ها گران بها، درایت نیز ببخشیم.

ما پژوهش ها گسترده ­ای در زمینه ی سنگ­ های آیتم استفاد? خویش انجام داده­ ایم و بدین کشف رسیده ­ایم که در دل هر سنگ، داستانی بس شنیدنی پنهان و انرژی ظریفی را با خویش همدم نموده است که آن را سخاوتمندانه به معاشِ افرادی که از آن استعمال می­نمایند، می ­بخشد.

بعضا سنگ­ ها می ­توانند شفابخش و فرح­ بخش باشند و به معاش صاحب و مالک خویش غنا ببخشند. کارولا درباره‌ی انرژی­های شفابخشِ سنگ­های قیمتی و بلورها می­گوید:

 

«یکی توانا­ترین و بی نیاز­ ترین روش­ ها برای گذار از بحران­ های معاش و وصال به معاش ­ای که آرزویش را دارید، به کارگیری از توان شفابخش سنگ ­های قیمتی میباشد. هر فرد، یک نمودار به دنیاآمدن منحصربه شخص دارااست که متناظر با موقعیت اجرام آسمانی در لحظ? تولدش میباشد و تیم سنگ ­های قیمتی خاصی وجود دارا هستند که منحصربه‌فرد به هر چارت به دنیاآمدن می‌باشند. آشنا شدن با این سنگ ­ها و اینکه چطور می­ شود از آن‌ها به نفع خویش به کار گرفت، می ­تواند برای هر کسی اثرگذار باشد! با تصویرگران پویااندیش یار و همدم باشید!

 

properties of rocks 01 - خاصیت سنگ ها

saye2 - خاصیت سنگ ها

properties of rocks 71 - خاصیت سنگ ها

خاصیت سنگ ها و انرژی آنان

در صورتی‌که زیبایی و انرژی برایتان اهمیت دارااست، هم به طور ذاتی و هم به طور فیزیکی، بدین خصوصیت­ ها در سنگ­ های قیمتی، برخورد نشان خواهید اعطا کرد. به محض عکس العمل با سنگی که وارد میدان انرژی شما می ­شود، آن را شم خواهید کرد؛ حتی در‌حالتی که این سنگ قیمتی بسیار کوچک باشد، شما انرژی اقتدار ­بخشی یا این که ضعیف ­کنند? آن را شم خواهید کرد.

این مبنای شفا، با سنگ­ های قیمتی و انرژی میباشد.

فقط با به دست­ کردن یک سنگ قیمتی بجا، توانا خواهید بود از هر راهی که می ­خواهید بر میدان انرژی خویش اثر بگذارید.

 

صرفا نکت? مهم اینجاست که بایستی دقیقا کشف فرمایید که کدام یک از سنگ ­های قیمتی فی مابین آبادی ها گزین? خوشگل و دلپسند، قدرتمندترین شفادهنده برای شما به شمار می‌آیند و به شایسته ترین صورت می ­تواند شمارا در وصال به اهدافتان و گذر از معضل ­های فردی، حمایت نماید.»

 

saye2 - خاصیت سنگ ها

خاصیت سنگ ها : سنگ سیترین

 

سنگ سیترین معمولا در طیف زرد تا قهوه ای ونارنجی مشاهده میشود.

 

می ­تواند اعتمادبه­ نفس، تادیب نفس، اقتدار فردی، سخاوت، شکوفایی، عفو و بخشش، خلاقیت، اقتدار فیزیکی، اعتماد، پایداری، انرژی، راحتی، برد شغلی و لذت از معاش را در شخص بالا برنده شود.

شفافیت فرضی و عاطفی، اقتدار حل مورد، یاد، توان عزم و خوش بینی، از سایر مزیت­ های این سنگ به شمار می­ رود.

 

properties of rocks 48 - خاصیت سنگ ها

saye2 - خاصیت سنگ ها

properties of rocks d2 - خاصیت سنگ ها

خاصیت سنگ کوارتز بلورین

 

سنگ کوارتز بلورین بی رنگ میباشد.

 

توان رابطه، خرد، شفافیت تامل، سالم همگانی، یاد، تامل، تغییر تحول، بیداری، پاک کردن، خلوص قلبی، حسن نیت، خودآگاهی، اذهان مثبت، هارمونی و علاقه را در شخص ارتقاء می‌دهد.

 

saye2 - خاصیت سنگ ها

خاصیت سنگ یَمانی

 

سنگ یمانی در تمدن امریکایی­ های ساکن، یک سنگ مقدس به شمار می­ آید. اعتقاد و باور این اشخاص بر این میباشد که‌این سنگ، برادری، حسن نیت و سخاوتمندی را در شخص تقویت می ­نماید. بخش اعظمی بر این باورند که سنگ یمانی، اقتدار های متافیزکی داراست و می­ تواند افسردگی، بیماری خیالی، هیستری خوف و هراس از لمس ­شدن را از میان پیروز شود؛ همینطور برخی معتقدند که‌این سنگ، غریز? مادری را تقویت می­نماید و به ذهن، تن و روح، اقتدار می ­بخشد.

 

properties of rocks k2 - خاصیت سنگ ها

saye2 - خاصیت سنگ ها

properties of rocks c2 - خاصیت سنگ ها

خاصیت سنگ عقیق سرخ

 

ارتقاء انرژی فیزیکی، توان فردی، اعتماد­به­ نفس، انگیزش، تمرکز، جسارت، اختراع، اعتنا، قو? تجزیه و بررسی، اشتها، دانایی از احساسات خویش، عاطفه ها، ارتباطات اجتماعی، خلاقیت، فضولی، پرسشگری، شوق و اشتیاق، فردیت، یاد، تحسین طبیعت، شجاعت، شادمانی، عزت نفس و یاداوری معاش قبل، از پاراگراف وِیژگی­ های سنگ عقیق سرخ (یا این که جگری) میباشد.

 

saye2 - خاصیت سنگ ها