سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ یشم


سنگ یشم
انرژی شفا دهنده سالمی یشم:
یشم یا این که به عبارتی جید یک سنگ منزه کننده حاذق میباشد که تصفیه تن و اندام های حذف را ارتقاء می‌دهد. عالی میباشد که همه ها، طحال و غدد آدرنالی را معالجه کرده، سموم را از دربین برده و مایعات و نسبت های آب - نمک و نمک را در تن متعادل کنیم.

سنگ یشم و انگشتر عقیق برای استخوان ها و مفاصل، به خصوص باسن موثر میباشد و برای معالجه عفونت های باکتریایی و ویروسی، سیستیت و جنیتو - عفونت های ادراری و شب ادراری موثر میباشد.

یشم دارنده یک خصوصیت ترمیمی میباشد که به هر دو سیستم سلولی و اسکلتی اذن اتصال دوباره به خویش را می‌دهد و در حذف درد مربوط به تسکین تن خودش یاری میکند. جید همینطور به بخیه برای ساخت و تسکین مطلوب یاری می نماید و برای کاهش گرفتگی ماهیچه‌ها و \"اسب های چارلی\" به فعالیت رفته میباشد.

تصور می گردد که جید با اختلالات جنسی، به خصوص مرد، رویارویی نماید و یاروهمدم داشتن آن طی وضع حمل اثرگذار میباشد. یشم نیز میتواند برای یاری به دختران نوجوان با بی اشتهایی گزینه به کار گیری قرار گیرد.

تسکین انرژی عاطفی یشم:
یشم یک \" سنگ خواب \" میباشد, ذهن ها منفی را بدور کرده و ذهن را آهسته می نماید. شخصیت را ثبت مینماید, ذهن را با تن ترکیب مینماید, نظرات را تحریک مینماید و وظایف را پیچیده خیس مینماید و فعالیت کردن را سهل و آسان خیس مینماید، که در صورتی روی پیشانی قرار گرفته, خواب های خیر به وجود می‌آورد. جید به خیال و خاطر سپردن رویاها و نشر احساسات سرکوب گردیده از روش روند رویایی بهبود می‌بخشد.

یشم از محدودیت های اجبار گردیده دیده پوشی میکند و به رویش نظرها و تمایلات امداد میکند،جاه طلبی و تولید آن ذهن ها را در حقیقت فیزیکی تسهیل مینماید.

یشم بااعتماد به نفس و خودکفایی، خودبا‌وری و خودکفایی را مهیا مینماید.