سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاکسازی عقیق


در‌این نوشته‌ی علمی از عقیق کارایی داریم تا شمارا با نحوه های پاک سازی انرژی منفی از سنگ ها آشنا کنیم.

هر شی در‌این عالم ارتعاش دارااست. ما ارتعاش داریم همان گونه که نگین آن انگشتر که دست شماست هم ارتعاش دارااست. این نگین در صورتی‌که که مدتی طولانی همپا شما بوده باشد دارنده برنامه ریزیی میباشد که شما نا آگاهانه و به مرور دوره در آن وارد کرده اید .

دربرگیرنده انرژی مثبت یا این که منفی میباشد که شما داشته اید. و در حال حاضر جزیی از این سنگ گردیده و مدام دامان شما یا این که کس دیگری که آن سنگ را به همپا داشته باشد می‌گیرد و تاثیر میگذارد. شایسته ترین عمل برای رها کردن این انرژی مخفی در سنگ و خاطرات متراکم گردیده در آن تطهیر آن میباشد.

پاک سازی با نمک


شایسته ترین طریق برای انجام پاکسازی انگشتر عقیق به کار گیری از آب نمک می‌باشد. کافی میباشد آن سنگ را برای مدتی در آب نمک قرار دهید, و حقیقتا بخواهیم و نیت کنیم که پاک سازی شود.

این مورد هنگامی حساس می گردد که ما بخواهیم انگشتر شخص دیگری را به دست کرده و هم پا داشته باشیم . با این فعالیت ارتعاشاتی که‌این شخص در‌این سنگ ذخیره کرده بر ما تاثیر می‌گذارد. و آب نمک می‌تواند شایسته ترین پاکساز برای هر سنگ باشد.

نمک طبیعی را در آب حل نمائید و سنگ را 15 دقیقه درون آن قرار دهید . آنگاه سنگ را با آب خالی بشویید . قطعا محلول آب نمک را پس از تطهیر بدور بریزید .

تطهیر با آب
سنگ قیمتی خویش را میتوانید با آب چشمه و آب روان شستشو دهید.

در شرایطی‌که چنین امکانی برای شما نیست از آب عادی در منزل شستشو داده و اذن دهید ذیل فروغ آفتاب به مرور کم آب شود.

که حین کم آب شدن انرژی جدید ای اخذ نماید.

برای شارژ دوباره سنگ نیز کافیست تا سنگ خویش را به دوران یک ساعت جلوی تابش فروغ و روشنایی خورشید قرار دهید .

تطهیر با خاک
شما میتوانید سنگ خویش را در خاک باغچه پاک سازی فرمائید در شرایطی‌که باغچه ندارید در خاک گلدان قرار دهید.

اعتنا داشته باشید که خاک اسیدی نباشد که به سنگ شما زخم خواهد زد.

آنگاه با آب طبیعی شسته و اذن دهید به مرور کم آب شود.

فروغ ماه بی نقص
در‌این نحوه سنگ متبوع خویش را فراهم کرده و آن‌گاه سنگ خویش را در جوار نوروروشنایی بدون نقص ماه قرار داده و قبلی از اینکه خورشید طلوع نماید آن را بردارید.