سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنگ های سنگ جید


تنوع رنگی جید

رنگهای دیگر خواص مازاد دارا هستند و ممکن میباشد در یک کاغذ جدا آیتم مشاجره قرار گیرند. برای لیست بدون نقص لیست های این Jades

بلک جید از انرژی های محافظتی حفظ میکند تا از حمله منفی ، جسمی یا این که دیوانه ، از پاراگراف محدودیت خویش خودداری نماید.

آبی رنگ جید , و انگشتر عقیق ذهن را آهسته مینماید ، متانت و تأمل را تشویق می‌نماید و برای اشاعه دیده اندازها و رویاها باارزش میباشد.

جید قهوه ای در درحال حاضر زمین تناول کردن میباشد. به زمین وصل می‌شود و راحتی و امکان اطمینان را مهیا می‌کند.

اسطوخودوس جید صدمات عاطفی را کاهش میدهد و تغذیه معنوی میکند. انرژی آن از بالاترین طیف اتر میباشد.

نارنجی رنگ جید شور را به ارمغان می‌آورد و به هم پیوسته بودن تمامی موجودات میاموزد. پرانرژی و بی صدا تحریک کننده میباشد.

بنفش جید ، شادابی و شور را تشویق می نماید و هاله شخص را تصفیه می نماید. این منفی را برطرف مینماید و سطح تشخیص شخص را ارتقا میدهد.

جید قرمز رنگ سنگی از انرژی معاش میباشد که واهمه را از میان می‌برد و یک کدام از را به سمت فعالیت ترغیب مینماید.

وایت جید حواس پرتی را غربال می‌کند ، داده ها دارای ارتباط ، تولید کننده را جذب می نماید و در تصمیم گیری یاری می‌کند.

جید زردرنگ خنده رو و پرانرژی میباشد ، سنگی برای جذب و تبعیض.

کاربردهای متافیزیکی کاربردها و هدف ها Jade

جید ، سنگ متانت دربین گردباد میباشد. کارایی آن سبب تعادل اعصاب و روان و ادب ریتم قلبی میشود. یک تکه جید که در جیب یا این که در آویز برای سکته مغزی نگه داشته می‌گردد ، هر از گهگاه انرژی را شارژ میکند ، و به صورت سنتی در قبال بیماری حفظ میکند. جید همینطور ممکن میباشد برای خنثی کردن شوک یا این که خوف از حفظ بسیار برنا یا این که مسن در مریضخانه یا این که بدور از منزل و خانواده مصرف شود.

جید برای بهبود شم گناه و در مورد ها شدید باخت شکست بسیار عالی میباشد. همینطور با \"معمولی بودن زخم شناختی\" خوی می‌کند ، رغبت بیش تر از حد برای سازش با خویش با یک تیم ، حتی چنانچه فرقه گرایانه باشد ، نظامی گرائی اغراق آمیز ، دیدگاه پیروی از رهبر یا این که رغبت اجباری به تسلیم لحاظ همگانی به‌این دستور وابستگی ندارد.

تحت عنوان یک سنگ مسافرتی ، Green Jade از تعطیلات در هنگام تعطیلات پرهیز می‌نماید ، برای اشخاصی که به تنهایی هجرت مینمایند موثر میباشد ، و کودک ها و حیوان‌ها خانگی را از فرار کردن یا این که مصدومیت در هنگام مسافرت نگهداری می نماید. [Eason، 42] Green Jade همینطور انرژی های chi یا این که انرژی Force را تقویت می نماید و برای پیاده روی ، باغبانی یا این که استراحت از درها بسیار عالی میباشد.

سبز جید کریستال عشق و علاقه میباشد. این پشتیبانی از عشق و علاقه نو میباشد ، و اعتماد به‌نفس و وفاداری را ارتقا می‌دهد. همینطور این علاقه را بعداً در معاش القا می‌نماید.

تحت عنوان یک سنگ حمایت کننده ماهر ، جید به پزشکان ، پرستاران ، دامپزشکان و همه شفابخشها در تشخیص عملی و کاربردهای آن‌ها یاری می‌نماید. این یک سنگ حامی برای معلمان میباشد و جید ، حک گردیده در قالب یک آرم ایمان ، برای سربازان سربالایی میباشد.

آویز و گردنبندهای جید در قبال فریب و سوءاستفاده از جواز برای منافع مالی یا این که جنسی مراقبت می‌نمایند. جید از روش اقتدار آشتی را نشان میدهد ، همینطور در منزل ها یا این که مشاغلی که با زورگویی یا این که ارعاب از سوی کودک ها و نوجوان ها وحشتناک روبرو می باشند ، اثرگذار میباشد.