سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ زیبا امیتیست


آمیتیست
سنگ آمیتیست و انگشتر عقیق  عزم را تقویت می کند . حکما عقیده دارا‌هستند که استعمال از این سنگ برای سوراخ عادات ناپسند بسیار موءثر میباشد. لذا معتادانی که قصد رخنه‌ مواد مخدر ، سیگار و یا این که مشروبات الکلی را دارا‌هستند ، از این سنگ استعمال می‌نمایند . هم چنین این سنگ به جهت رابطه با چاکرای پیشانی و تاج ، برای رفع دردهای ناشی از میگرن و سردردهای عصبی و نیز بهبود حمله های عصبی به ویژه صرع ، بسیار موءثر میباشد . افزون بر آن ، برای رفع بی خوابی و کابوس پیشنهاد می نمایند که آن را پایین بالش بگذارند و بخوابند.

سنگ آمیتیست با رنگ بنفشی که داراست ، بها فوق العاده ای در شفا بخشی ، خصوصا در مسئله معالجه با رنگ ها داراست . زدودن انرژی منفی ، از سایر خصوصیت های آمیتیست میباشد که آن را به انرژی های مثبت تبدیل می نماید . تکه ای از سنگ آمیتیست را در کناره ای از اتاق یا این که دفتر کار خویش قرار دهید تا علاوه بر دور از هم شدن انرژی های مثیت در دور و بر و ذهن و روح شما ، به تعادل و متانت دست یابید و از تشویش، اضطراب و ترس، بدور شوید .

روانشناسی رنگ بنفش: بنفش رنگ روحانیت، عزت نفس و آرامش میباشد. رنگی موثر برای پیروز کسانی که برای ذهن ها، احساسات یا این که جسم خویش بها قائل نیستند. این اشخاص اگرچه میتوانند به بقیه افراد عشق و علاقه بورزند ولی توانمند به دوست داشتن خویش نیستند. بنفش رنگی همبسته با بینایی و خویشِ برتر میباشد. رنگی الهام قسمت که اکثری از موسیقی دانان، شعرا و نقاشان اذعان داشته‌اند که مطرح ترین لحظات الهام قسمت آنها وقتی به سراغشان آمده که در محاصره‌ی پرتو بنفش بوده‌اند. رنگ بنفش برای اختلالات خل وچل مثل شیزوفرنیا و جنون بسیار موثر میباشد.

برخی از خصوصیت‌های عمده فردی که رنگ بنفش را در حق تقدم رنگ‌های انتخابی خویش قرار میدهد روحیه‌ای شاعرانه و رومانتیک، دوستدار هنر و زیبایی و متکی بودن به دیگر افراد را مشتمل بر میگردد. این فرد خواهان دست یافتن به یک ارتباط‌ی جادویی میباشد. وی خیر فقط می خواهد به خودش عظمت ببخشد بلکه خواهان افسون شدن شادمانی بقیه افراد هم می‌باشد تا بتواند سکو‌ای از سحر را درباره ی آنها به فعالیت موفقیت.


انگشتر توپاز طلایی سبک اسپاتی 1
آمیتیست:

آمیتیست از مجموعه کوارتز ها و به رنگ زیبای بنفش میباشد. اسم آمیتیست از لهجه یونانی مشتق گردیده و به معنای ( مست نبودن ) میباشد؛ چون بر این یقین بودند که دستبند و یا این که گردنبندی از آمیتیست هنگام شراب خواری، بازدارنده مستی می‌گردد.
پیشینیان و حکما فواید متعددی از آمیتیست نقل کرده اند که از آن فی مابین می شود به خواص اعجاب آور این سنگ در تقویت عزم جهت رخنه‌ عادات ناپسند اشاره نمود. لذا به کارگیری از آمیتیست را به افرادی که به مواد مخدر و یا این که مشروبات الکلی اعتیاد دارا هستند، سفارش میکنیم. از طرفی این سنگ دارنده اقتدار اثرگذاری بر روی چاکرای پیشانی و تاج بوده و برای رفع راز دردهای عصبی و ناشی از میگرن و نیز بیماری صرع ، بسیار موثر میباشد. افزون بر آن، توصیه گردیده که برای رفع بی خوابی و کابوس های شبانه آن را تحت بالش بگذارید و بخوابید .رنگ بنفش آمیتیست منجر زدودن انرژی های منفی از فضا و متفرق شدن انرژی های مثبت می‌گردد و در رنگ درمانی جهت کاهش اضطراب و استرس دور و بر، بسیار دارای اهمیت میباشد.

توپاز:

توپاز بیشتر در رنگ های رنگ زرد و آبی رنگ وجود داراست. توپاز از منزلت ویژه ای فی مابین سنگها برخوردار‌است به این دلیل‌که سمبل متانت و ابهت و آرم‌ شعف‌ و پیروزی‌ میباشد. مصریان آن را نمادی از خورشید و یونانیان آن را فسخ کننده سحر می دانستند. در برزیل توپاز سمبل دندان پزشکان بوده و رومیان باستان بر این اعتقاد بودند که هوش و وفاداری را ارتقاء میدهد. توپاز سبب ساخت‌و‌ساز تصدی خاطر و ارتقاء خلاقیت و خودبا‌وری می‌شود از این رو مطلوب هنرمندان میباشد. در معالجه بیماری های کبدی و پوستی ونیز تقویت همه ها اثرگذار بوده وبه همین برهان در شخص ساخت‌و‌ساز جذابیت و شادابی می کند. توپاز آبی‌رنگ منجر تعادل و تهیه چاکرای پنجم و چاکرای ششم و توپاز رنگ زرد سبب ساز تعادل و تهیه و تنظیم چاکرای سوم تن می شوند. لذا گذشتگان معتقدند که توپاز آبی رنگ واقعیت و حکمت و توپاز زرد رنگ تقویت ایمان و خوش بینی را به ارمغان میاورند. توپاز در اروپا بیشتر به‌ صورت‌ سنجاق‌ سینه، در کشورهای‌ شرقی‌ به‌ شکل‌ انگشتری،‌ استعمال‌ می‌ خواهد شد و در کل در کلیه جهان به کارگیری از زیورآلات مخلوط گردیده با توپاز بسیار رایج میباشد.

مارک الیور وبر با به کار گیری از کریستال هایی به رنگ های توپاز و آمیتیست، زیورآلاتی قشنگ و دیده نواز به سرتاسر جهان صادر نموده و رضایت بالای مشتریان خویش مدرک بر اصالت و کیفیت این مارک هست.