سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاکسازی سنگها


پاک سازی سنگ



ازآنجاکه کریستال ها و انگشتر عقیق کلیه نوع ارتعاش منفی و مثبت را جذب می نمایند، مایحتاج میباشد گهگاه آنان را پاک سازی فرمایید. بدانید که کریستالی که خریده اید مسافتی طولانی را پیموده تا به دست شما رسیده میباشد و بدین ترتیب انرژی عده ای را که با آن تماس داشته اند را در خویش داراست. به حافظه داشته باشید که ذهن ها منفی نیز مانند بیماری در کریستال می‌ماند و به شما انتقال می یابد.
روشهای متعددی برای تطهیر کریستال ها وجود دارااست. تنها به خیال داشته باشید که هیچ زمان نباید سنگ خویش را با با منزه کننده های شیمیایی یا این که صابون خانگی بشویید. زیرا این مواد تاثیر معکوس بر سنگ دارا هستند. به هر اکنون مجموع روشهای ذیل مناسبند.

:: تطهیر با آب ::

تطهیر کریستال با آب به خصوص برای اشخاصی که متولد یک کدام از برجهای آب در شکل فلکی می‌باشند، بسیار مطلوب میباشد.

الف- تطهیر با آب طبیعی: کریستال خویش را در آب طبیعی مثل دریا، چشمه، آبشار، رودخانه یا این که جوی قرار دهید. در‌صورتی‌که چنین منبع آبی‌رنگ در حوالی شما وجود ندارد، می‌توانید از بطریهای آب معدنی به کار گیری نمایید.
هیچ گاه با حوله یا این که پارچه کریستال خویش را کم آب نکنید، بگذارید به تدریج پایین فروغ و روشنایی آفتاب، که به آن انرژی نو ای می‌دهد، کم آب گردد.

ب- پاک سازی با آب نمک: پیاله سرامیک یا این که بلور بزرگی را از آب سرد یا این که ولرم لبریز نمایید ( از آب گرم استعمال نکنید. زیرا ممکن میباشد سنگ رخنه‌ بردارد. ) یک مشت نمک دریا به آن اضافه نمائید و کریستال خویش را تعدادی ساعت در آن بگذارید. آنگاه کریستال را درآورید و نمک آنرا منزه فرمایید و بگذارید به صورت طبیعی کم آب خواهد شد.
دقت داشته باشید که‌این نحوه برای همگی سنگها مطلوب وجود ندارد. نمک هنگام تماس با برخی سنگها واکن شیمیایی ساخت‌و‌ساز می نماید و ساختار کریستالی را از در بین میبرد و باعث میگردد سنگ خراش بردارد یا این که رنگش عوض خواهد شد. در صورتی اپال در نمک قرار بگیرد، نمک آب آنرا تماما خارج می‌کشد و پوکش می نماید.
از‌آن‌جا‌که نمک در پاک سازی بسیار اثر گذار میباشد، مطمئن ترین طرز این میباشد که کریستال را در پیاله شیشه ای کوچکی بگذارید و آن گاه آنرا داخل استکان بزرگی پر‌از آب نمک قرار دهید. بدین ترتیب سنگ تماس مستقیمی با نمک ندارد، البته فرآیند تطهیر انجام میگردد.

:: پاک سازی با خاک ::

تطهیر کریستال با خاک برای افرادی اثر گذار میباشد که متولد یکی‌از برجهای خاکی در صور فلکی میباشند.
در تطهیر با خاک، کریستال را دستکم 24 ساعت پایین خاک باغچه بگذارید، در صورتی‌که باغچه ندارید یا این که چنانچه خاک باغچه تان اسیدی میباشد، آنرا داخل خاک گلدان بگذارید. بعداز این که آنرا از خاک درآوردید، با آب طبیعی بشویید و بگذارید کم آب خواهد شد.

:: پاک سازی با حریق ::

پاک سازی کریستال با حریق برای متولدین برجهای حریق در شکل فلکی مطلوب میباشد.
یک کدام از روشهای تطهیر با حریق این میباشد که کریستال را یک سری ساعت در رینگ ای از شمعهای پر‌نور قرار دهید تا شمعها تماما آب شوند.
طرز دیگر این میباشد که کریستال را از روی شعله شمعی تخت گاز بگذرانید. این نحوه را تنها در مواقع ضروری که شتاب دارید انجام دهید. چون قابلیت و امکان شکاف میل کردن سنگ وجود دارااست. اپال را هیچگاه با این طرز پاک سازی نکنید.

:: تطهیر با دود ::

شیوه دود دادن برای متولدین یک کدام از صور فلکی باد مطلوب میباشد.
دود دادن شایسته ترین نوع تطهیر برای کریستال ها و فضای حریم میباشد. در سنت بومیان امریکا، دود دادن نقش مهمی در مراسم تقدیس، پاکسازی و تبرک دارااست.
سدر، اسطوخودوس و علف شیرین، گیاهانی میباشند که برای دود دادن مناسبند. میتوانید یک‌سری شاخه از گیاه را لوله کرده و آنرا حریق بزنید و بعد از خاموش کردن آن، کریستال را روی دود آن بگیرید یا این که با دست دود را به سمت کریستال هدایت فرمائید. بنابراین، هوا انرژی های منفی را از کریستال می زداید.
طریق بهتر این میباشد که از عودهای منحصر به فرد این عمل به کار گیری فرمایید. در‌این نحوه فیض بهتری میگیرید و کریستالتان نیز جرم و دود نمی گیرد، در عین اکنون انرژی سنگ و اطراف منزل هم نیروی جدید ای میگیرد. دقت داشته باشید که از عودهای شیمیایی به کار گیری نکنید چون فیض معکوس میگیرید.

:: تطهیر با خوشه کریستال ::

یکی از دیگر از شایسته ترین روشها این میباشد که کریستال خویش را تعدادی ساعت روی یک خوشه وسیع کوارتز یا این که آمتیس بگذارید. با این عمل ارتعاش های منفی از در بین می‌روند.

:: پاک سازی با گل ::

بعضی کریستال ها را می اقتدار با گل یا این که گلبرگ هم تطهیر کرد. درین شیوه کوارتز صورتی را در میان گلبرگهای رز صورتی بگذارید. اسطوخودوس نیز برای خالص کردن سنگهای ارغوانی مثل آمتیس بسیار عالی میباشد.
گلبرگهای گل را در ظرفی بریزید آن‌گاه کریستال را دستکم 24 ساعت در بین گلبرگها قرار دهید. آنگاه بهتر میباشد کریستال را یک سری ساعتی پایین نوروفروغ ماه، مخصوصا در صورتی‌که ماه بی نقص میباشد، یا این که در آفتاب قرار دهید.