سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزشمندترین عقیق جهان رونمایی شد

انگشتر عقیق

 

یک معدنچی زمانی در استرالیای جنوبی درگیر کار بود، عقیق ارزشمندی را کشف کرد که اینک در معرض روءیت کرد عموم قرار گرفته میباشد.

مطرح ترین عقیق دنیا در معرض رویت کرد عموم

پهناور ترین و زیباترین سنگ عقیق عالم که در معادن استانهای جنوبی استرالیا بوسیله یک معدنچی کشف گردیده بود رونمایی شد . بخش اعظمی از کارشناسان جواهرات قیمتی معتقدند که‌این سنگ عقیق در حین میلیون ها سال و از فسیل دایناسورهای مدفون در گل ولای زمین درست شده میباشد.

شایسته ترین و ارزشمندترین عقیق یک تکه دنیا که 998 گرم وزن داراست، با اسم «حریق استرالیا» شناخته می‌شود و اگرچه این سنگ ارزشمند 60 سال گذشته کشف شده‌است، البته اکنون برای اولیه توشه در معرض مشاهده کرد عموم قرار می‌گیرد.

 

این قطعه عقیق بیشتراز 675 هزار دلار نرخ‌گذاری شده‌است و از آن تحت عنوان وسیع ترین، مرغوب ترین و ارزشمندترین عقیق در سراسر عالم حافظه می‌شود.

 

تصاویری از وسیع ترین عقیق عالم

ارزشمندترین عقیق

 

مطرح ترین عقیق یک تکه در دنیا

موزه استرالیای جنوبی در شهر آدلاید صاحب و مالک کنونی این سنگ گران بها به حساب آورده می شود و تصمیم گرفته میباشد برای اولیه توشه آن را در معرض روئت کرد عموم بگذارد. دکتر معالج «برایان اولدمن» مدیریت این موزه اظهار‌کرد:«\"حریق استرالیا\" به اندازه توپ بیسبال میباشد و در آن می قدرت تمام رنگ های جانور در طیف نوری را روئت کرد».

 

ارزشمندترین عقیق