سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواص سنگ ها

 

خاصیت سنگ ها از دیرباز تا کنون دقت اکثری از اشخاص را به سوی خویش جلب نموده است. دیرین ترین گزارش ها راجع‌به یقین به خاصیت سنگ ها, از گزاره خاصیت درمانی آنان به 4 هزار سال پیش از به دنیا آمدن مسیح گشوده می شود. کتیبه های به جای باقی‌مانده از زمان سومری ها و متن‌ها هند باستان نماد هایی از این عمر دیرینه و باستانی میباشند.  انگشتر عقیق

همینطور با نگاهی اجمالی به همت درمانگران چین باستان و خاور به دور, می قدرت پی به اهمیت و خاصیت سنگ ها موفقیت. معالجه گونه های بیماری ها با یقین دیرینه به خاصیت درمانی سنگ ها میتواند نشان دهنده این اعتقادوباور باشد.

 

در یونان باستان هم مردم بر این اعتقاد بودند که همدم داشتن سنگ ها خیر فقط مانند محافظی از آن‌ها در قبال ارواح پلید و خبیث کار خواهد کرد, بلکه آنان‌را از گونه های بلایا و فجایع طبیعی و ماورالطبیعی مصون نگاه می‌دارد.

 

دیدنی میباشد بدانید این اعتقاد و باور ها و اعتقاد ها صرفا محدود به قشر و طبقه خاصی از جامعه نمیشد. بلکه اعتقادوباور به خاصیت سنگ ها بین فلاسفه و عالمان هم از رده والایی برخوردار بود. به طوری که ارسطو, فیلسوف دارای شهرت یونانی بارها و بارها به توان فوق العاده و بی بدیل سنگ ها و خاصیت آن‌ها در نوشته هایش اشاره نموده است.

 

مردمان روم باستان نیز در آن زمان, باوری بدور از این نداشتند. بلکه آنان نیز پایین تاثیر یقین ها و اعتقادات یونانیان و دیگر فرهنگ وتمدن های باستانی, قرار داشتند. به نحوی که در نبرد ها برای داشتن اقبال و اقبالی خوب, یکسری سنگ صیقلی با خویش حمل می کردند.

 

خاصیت سنگ ها باوری فی مابین ایرانیان!

بین فرهنگ و تمدن های دیرینه, در کشور‌ایران زمین هم مردم باوری در حدود اعتقادوباور یونانیان, رومیان و چینی ها داشتند. اعتقاد به خاصیت سنگ ها, در ایرانیان خصوصا بعداز تکوین اسلام با دقت خاصی یار بود. به نحوی که با نگاهی زود گذر به اثرها عالمان و پژوهشگران آن زمانه, می شود به خاصیت درمانی و حتی متافیزیکی سنگ ها پی موفقیت. خواصی که تندرست روح و جسم آدمیان را زیر تاثیر خودش قرار می‌دهد.

 

از دارای شهرت ترین اشخاص آن دوره می شود به صباح بن عمران, جواهر شناس قول هارون الرشید عباسی و عطاربن محمد, منجم اشاره نمود.

 

خاصیت سنگ ها و اعتقاد بر این خاصیت به نحوی بود که ابوریحان بیرونی, دانشمند پر رنگ اهل ایران در کتابی به اسم الجماهر فی الجواهر به اختصاص به شرح سنگ ها, خاصیت سنگ ها و فلزات قیمتی پرداخته میباشد.

 

آیا خاصیت سنگ ها بر شالوده دانش می‌باشند؟

شاید امروزه پذیرش و قبول خاصیت سنگ ها و قابلیت و امکان درمانی آن‌ها برای اشخاص تا حدودی دور از حقیقت باشد. ولی لازم میباشد بدانید امروزه شاهد پیشرفت های فراوانی در قضیه سنگ درمانی و علم ها آکادمیک مرتبط با سنگ ها در مرزوبوم های اروپایی هستیم. خواصی که علاوه بر معالجه روح و جان, قابلیت و امکان پاک سازی انرژی های منفی و جذب انرژی های مثبت اطراف را برایمان به ارمغان میاورد.

 

درپی به شرح و تفصیل هرکدام از این‌راه های درمانی خوا هیم پرداخت.

 

 

 

سنگ درمانی و خاصیت سنگ ها

به عبارتی طوری که پیش خیس به اشکال خاصیت سنگ ها و عمر دیرینه آنها پرداختیم، سنگ درمانی از دیرباز تا کنون زبانزد همگان بوده میباشد. در اینجا میخواهیم به مقوله سنگ درمانی و خاصیت متافیزیک آنها بپردازیم.

 

در بعد از ظهر تازه خاصیت سنگ ها و اشکال راه‌های سنگ درمانی به تثبیت رسیده میباشد و امروزه شاهد به کارگیری از گونه های سنگ ها با در لحاظ به دست آوردن خاصیت آنان در صنایع گوناگونی، از گزاره صنعت جواهر سازی و زیورآلات هستیم.

 

اگرچه کتاب های زیادی به چاپ رسیده اند که علاوه بر خاصیت سنگ ها، به قابلیت و امکان شفابخشی آنان اشاره کرده اند، البته همواره بایستی به حافظه داشته باشیم که فرای این کتاب ها چاپ گردیده و در چنگ، آنچه بیش تر از پیش موجب اعتقاد و باور و اعتقادمان به خاصیت سنگ ها می گردد، احساس و احساس ششمین میباشد که فرا از داده ها فرنگی و اعتقادوباور های رایج میباشد.

 

برای کلیه مان لحظه هایی اتفاق افتاده که ناخودآگاه و سوای هیچ استدلال منطقی و تدبیر از خاصیت سنگ ها، به سمت سنگی مختص جذب می شویم. شاید برایتان جذاب باشد که بدانید این واقعه وقتی پیش میاید که شم ششم تان در ناخودآگاه شما در کارایی میباشد تا در شما کشش و هدف ای برای خریدن و همدم داشتن آن سنگ تولید نماید.

 

درین عصر میباشد که سوال پیش میاید، ادله اصلی کشش به سوی سنگی یگانه چه می باشد؟

 

سرازیر و روح دائما در درحال حاضر بازی هوشمندانه و خردمندانه ای با جسم میباشد. همین زمینه سبب می‌شود تا ذهن، ما‌را به سوی سنگی هدایت نماید که تواترهای ارتعاشی اش و بسامد های مو جود در آن، با وجود و هستی مان سازگار و هم سو باشد. جسم ما گرما، انرژی و دامنه اکترومغناطیسی نتیجه ها از سنگ را به جنبش در می‌آورد و همین وسیع ترین استدلال کشش ما در ناخودآگاهمان به سوی برخی سنگ ها هست.