سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای مرواریدی

فروشگاه جواهر خاص عرضه کننده انواع انگشتر های فیروزه و عقیف https://www.javaherekhas.com 

 

طبق پژوهش ها علمی به دست آمده سنگ ها اثرات درمانی فراوانی را دارا هستند و امروزه اشخاص متعددی به امداد سنگ ها اشتباهات خویش را معالجه کرده اند. از همین رو ما تحت عنوان سازنده انگشترفیروزه و انگشتر عقیق بر آن شدیم تا شما ملازمان عزیز را با سنگ مروارید آشنا کنیم تا بتوانیم علاوه بر زیبایی درباره ی سالمی شما دوستان عزیز هم قدمی برداشته باشیم. با ما یار باشید.

 

رنگ مروارید انگشتر عقیق

مروارید به رنگ های سپید، شرابی، خاکستری، خاکی و....به طور روشن و درخشان در طبیعت یافت می گردد. ولی جذاب میباشد که بدانید رنگ اصلی مروارید سپید میباشد.

 

صورت مروارید

مروارید در انواع متفاوت از گزاره به طور دکمه،گلابی و... یافت میگردد.

 

طرز تشکیل مروارید

مروارید در تن قابل انعطاف تنان دو کفه ای صورت مثل صدف تشکیل می توان به صورتی که در‌صورتی‌که جان دار فرنگی بخواهد وارد صدف شود با ترشح موادی آن مو جود یا این که شی را به دور میکند این مواد ترشح گردیده سبب ساز تشکیل مروارید میشود.

 

شیوه رویش مروارید

مروارید جز سنگ هایی میباشد که به صورت طبیعی پرورش می‌کند ولی در‌این سالها به جهت الودگی و صید مبتلا کمبود مروارید اصل گردیده ایم از همین رو مروارید رویش یافته بسیار فراوان شده‌است.

 

تفاوت مروارید طبیعی و پرورشی

خاصیت مروارید طبیعی با مروارید پرورشی یکسان میباشد و فقط تفاوت این دو مروارید در صورت ظاهری آنان میباشد.

 

مروارید پرورشی چه میباشد؟

مروارید پرورشی مرواریدی میباشد که آدم در رویش آن تاثیرگذار بوده میباشد و صرفا دارنده یک لایه فرنگی میباشد. ولی بایستی بدانید که‌این مدل مروارید نسبت به مروارید طبیعی از قیمت خوب تری شامل است.

 

کیفیت بالا ترین مروارید

در حالتی که در پی مرواریدی کیفیت عالی و دوام بالا می باشید سفارش ما تحت عنوان خالق انگشترفیروزه و با دقت به تجربه های یک‌سری ساله که راجع به جواهرسازی کسب نمودیم مروارید های درشت و گرد میباشد که از دوام بالایی برخوردار‌است و افرادی که قصد خرید انگشتر مروارید و یا این که بقیه جواهرات تشکیل شده به وسیله سنگ مروارید را دارا‌هستند بهتر میباشد در هنگام خرید بدین نکته دقت نمایند.

 

نگه داری سنگ مروارید

سنگ مروارید به جهت قابل انعطاف بودن مستلزم توجه بیشتری برای نگه داری میباشد و نباید در جوار حرارت، کرم و بو قرار گیرد.

 

خاصیت سنگ مروارید

هر سنگ خاصیت منحصر خویش را داراست درین نصیب از نوشته ی علمی به خاصیت سنگ زینتی و با ارزش مروارید می پردازیم. این خاصیت عبارت اند از:

 

· ارتقا قدمت

 

· ترمیم استخوان

 

· ساخت ارامش

 

· تقویت خاطر

 

امید‌داریم با داده ها داده گردیده شمارا با سنگ مروارید و چگونگی تشکیل و خاصیت آن آشنا کرده باشیم و با درایت از کاربرد هر سنگ بتوانید نسبت به خرید انگشتر فیروزه یا این که انگشتر مروارید و یا این که بقیه سنگ ها که در مقاله‌ها قبلی به آنان اشاره کردیم مبادرت به خرید جواهر متبوع خویش با بالاترین کیفیت را داشته باشید.

 

 

دوستان عزیز و همیاران ما در جواهر یگانه در راستای یاری به ملازمان دائمی ما فراهم ارائه مشورت کردن جهت خرید انگشتر عقیق و یا این که بقیه سنگ ها و جواهرات می‌باشند.