سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روانشناسی رنگ نیلی ؛ رنگ درمانی با سنگهای نیلی رنگ

انگشتر عقیق نیلی مخلوط آبی‌رنگ و بنفش میباشد. رنگ عرش نصف شب عمیق میباشد. روانشناسی رنگ نیلی به ما می‌گوید این رنگ آرم مرز عرفانی حکمت، احاطه داشتن و تحقق معنوی میباشد. گوهرها و سنگهای نیلی رنگ با اقتدار رنگ درمانی خویش شما‌را به فهمیده دیگر متصل می‌نمایند. در حالی که آبی‌رنگ رابطه با دیگر افراد میباشد، نیلی آبی رنگ را به باطن میبرد تا برای ارتقا تاءمل فردی، رویت کرد و بینایی عمیق و شعور فوری و سریع را مهیا آورد. در حالی که آبی رنگ قادر است سریع باشد، نیلی نسبتاً به طور آنی میباشد. مخترعان از مهارت های نیلی برای الهامات به کار گیری میکنند که به لحاظ میرسد از باطن آبی‌رنگ خارج آمده میباشد.

 

ولی رنگ نیلی هنگامی که افسرده می‌باشید اثر منفی میتواند داشته باشد، چون اخلاق و رفتار و خو را گرفته خیس می‌نماید. این رنگ رابطه کارکشته ای با مراسم بعدازظهر تازه و مراسم سحر و جادو دارااست، که می اقتدار در رنگ درمانی با سنگهای نیلی رنگ از آن بهرمند شد. البته بیایید نگاهی بدین بندازیم که نیلی چه خصوصیت هایی دارااست.

 

روانشناسی رنگ نیلی

مبتنی بر روانشناسی رنگ نیلی ، خاصیت رنگ درمانی و مختصات آن به چهار مدل تفسیم می گردند:

 

1- نگرش و بینایی و مراقبه با رنگ نیلی

رنگ درمانی با سنگهای نیلیبر پایه روانشناسی رنگ نیلی این رنگ می‌تواند ادراک شخصی از چیزها را ارتقا دهد و فرایندهای ناخودآگاه مانند شهود و نگرش را ترغیب و تقویت نماید. این به‌این معنا میباشد که نیلی میتواند به توسعه و گسترش تدبیر عمیق خیس از آنچه فرد دانسته یاری دهد. همینطور وضعیت های دیگری از دور اندیشی را تقویت میکند، به این ترتیب رنگ خیر برای مراقبه میباشد.

 

نیلی رنگی میباشد که با چاکرای ششم دیده سوم آجنا یه خرده فراتر از در میان دوچشم قراردارد. این چاکرا با هوش و توان خل وچل سروکار دارااست و دیده داخل و خارج مارا گشوده میکند. همینطور در قبل باستان گفته میشد که رنگ نیلی درونی ترین نصیب آدم یعنی ضمیر ناخودآگاه یا این که روح معنوی دارای ارتباط میباشد. براین اساس نیلی رنگ بسیار قابل قبولی برای مدیتیشن میباشد.

 

 

2- کمال و بی عیب ونقص بودن

نیلی رنگی میباشد که مرتبط با از خودگذشتگی و یاری به سایر افراد میباشد. بی طرفانه و منصف بودن را سفارش میدهد. این رنگ یک صفت عمیق بی آخری دارااست که حکمت و توان را انتقال میدهد.

 

3- ساختاری بودن رنگ نیلی

روانشناسی رنگ نیلی به ما می‌گوید که‌این یک رنگ سازمان یافته و آرایش و پیرایش دار می باشد. فقدان سازمان، آن را از تعادل بیرون می‌کند. همینطور با آداب و رسوم و تشریفات هم پا میباشد و به همین استدلال میباشد که به صورت گسترده ای در بافت بعدازظهر نو به کار گیری میگردد. از جنبه های منفی برای نیلی عبارتند از عدم توان برای عمل سوای سازمان، و همینطور تطابق و تعلق بیش تر از حد به سنت میباشد. همینطور نیلی به آیین و سنت های مذهبی، و یا این که قدرت مربوط شود. مثلا، نیلی رنگ قانونی خیس آبی رنگ میباشد.

 

4- تحریک قوه هنر با نیلی

نیلی بخش خلق کننده مغز را تحریک مینماید. این قادر است به اندیشه سه بعدی یاری دهد. در بین هنرها، نیلی طولانی تر به نمایش زنده دارای ارتباط میباشد، همینطور دارنده خصیصه های نمایشی میباشد. افرادی که بیش تر از حد از نیلی استعمال میکنند ممکن میباشد بسیار آدمهای چشمگیر و نمایشی باشند.

 

یه خرده رنگ نیلی در معاش خویش به کارگیری فرمایید در‌حالتی که نیاز دارید به :

تمرکز بر مسائل فردی

برای گسترش بینایی

برای گذر از معاش روزانه، یک راه و روش نو و دیدنی دور از تقابل با ایرادات

تنهایی و ارتباطات درونی

روانشناسی رنگ نیلی

گوهرها و سنگهای نیلی رنگ وابسته به متولدین چه ماهی می باشند؟

نیلی یک پرتو رنگی قابل انعطاف میباشد که برای داخل نگری تاسیس شده است و کریستالهای این رنگ می توانند به شما در جستجوی عقلانیت بسیار زیاد امداد نمایند. نیلی رنگ فضیلت و کمال میباشد. نیلی مبنی بر چرخه رنگهای معاش در طبیعت رنگ متولدین بهمن ماه (20 ژانویه تا 18 فوریه) میباشد. سنگ های جواهری نیلی رنگ معدود و ارزشمند می باشند. سنگهای نیلی رنگ ترکیبی از دیدگاه پرتوهای بنفش همدم با اعتماد پرتو آبی رنگ خالص می‌باشند. آنان میتوانند به شما در یافت کردن رویه خویش به یک سطح فراتر از هوشیاری امداد نمایند.

 

رنگ نیلی را در طیف های مختلف بنفش و آبی رنگ می اقتدار مشاهده کرد. ما در اینجا خاصیت انرژی سه طیف از سنگهای نیلی عادی، تیره و پر‌نور را بیان میکنیم.

 

رنگ درمانی با سنگهای نیلی رنگ

خاصیت سنگهای نیلی

کریستال های نیلی رنگ ، سنگ هایی خوشگل و توانمند می باشند که به شما تدبیر و شعور از رابطه ها پیچیده را میدهند. همینطور نیلی رنگ قضاوت و معاش طولانی میباشد. گوهرها و سنگهای نیلی رنگ درب را به ناخودآگاه گشوده میکنند، که نمادی از پل در بین محدود و بی غایت میباشد. آنان تحت عنوان راهنما برای علم مرتبط با فهمیده هستى آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند. شایسته ترین سنگ نیلی قادر است سنگی مانند لاجورد یا این که به عبارتی لاپیس لازولی باشد.

 

خاصیت سنگها و کریستال ها با رنگ نیلی تیره

رنگ درمانی سنگهای نیلی تیره

سایه عمیق و بدون‌نور خیس از نیلی ما‌را به خرد بی همتای پرتوهای بنفش تیره، ولی با رابطه و لینک با آبی‌رنگ بزرگ اشراف و نزدیک مینماید. از جادوی نیلی تیره هنگامی به کار گیری فرمایید که نیاز به مفتوح کردن درب ها یا این که شکستن مانع ها دارید و نیز حقیقتی را که تنها روح شما می‌تواند فهم و شعور نماید را ملاحظه کنید.

 

نیلی تیره رنگ صداقت میباشد و نیرنگ ها را آشکار می‌نماید. در رنگ درمانی با سنگهای نیلی رنگ، سنگ تانزانیت نیلی رنگ در مسئله دفع و فسخ کردن طلسم بسیار قادر میباشد. در‌صورتی‌که شما به‌دنبال شعور صدق از منزلت خویش در دنیا میباشید، یک کریستال نیلی تیره قادر است راهنمای شما باشد. پرتوهای نیلی برجسته شایسته ترین پرتوهای طی الارض فقهی و معنوی می باشند. زمانی که هدف ها شما دربرگیرنده بسط اشراف بر مفاهیم و تمرین های معنوی شما است، می بایست در جستجوی یک کریستال تیره رنگ نیلی باشید.