سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای تعیین گردن بند

انگشتر عقیق  آیا میدانستید هر گردنبنی را با هر لباسی نباید بهره مند شد؟ گزینش گردن بند مطلوب ظاهرا شما خیلی اثرگذار میباشد. البته چه طور بایستی ارتفاع و دسته گردن بند را گزینش کنیم؟ چه گرنبندی را با جامه دکلته و چه گردن بندی را با گریبان هفت ست کنیم. حتی فرم فیس شما در تعیین گردن آویز مفید میباشد.

راهنمای تعیین مدال:

تعیین گردنبندی که هم به فرم فیس شما بیاید، و هم متناسب با قد و فرم تن شما باشد. ممکن میباشد پاره ای دلهره آور باشد، مخصوصا درصورتی که مبتدی و تازه کار باشید و خیلی در‌این عمل تبحر نداشته باشید. خوشبختانه دیگر نیاز وجود ندارد نگران باشید، زیرا درین نوشته ی علمی ما به شما خوا‌هیم یادگرفت تا چه طور بلندی گردنبندتان را تعیین فرمایید تا با هر ظاهری متناسب باشد و خوب به حیث برسید.

 

گزینش درست ارتفاع گردن آویز:

زنجیر و مدال آویز در اندازه های مختلفی در دسترس می باشند، البته گردنبندهای شبیه در اشخاص متعدد ظواهر نیکی نخواهد داشت. بخش اعظمی از دست اندرکاران کلیدی مانند قد، صورت تن و حتی فرم چهره می‌تواند به اکران بهتر یک مدال یاری دهد. گردنبندهای بی آلایش و پلاک دار در اندازه های گوناگون از 40 سانتی متر تا 66 سانتی متر جانور می‌باشند. البته تحت عنوان یک قاعده کلی، کارایی فرمائید مدام ارتفاع زنجیرهای معمولی تان کوتاه خیس از گردنبندهای پلاک دار و یا این که گردنبندهای مار صورت قطور باشد.

 

راهنمای تعیین گردن بند

 

تعیین مدال مطلوب فرم فیس :

دقیقا مانند خرقه و بقیه زیورآلات، فرم رخ شما قادر است گزینش نماید که کدام سبک مدال برای شما از سایر دسته ها مطلوب خیس میباشد.

 

فرم رخ بیضی و دایره :

شما بایستی همت نمایید از گردنبندهایی استعمال فرمائید که رخ تان را کشیده خیس نشان دهد، به همین علت گردنبندهایی با ارتفاع در میان 50 تا 60 سانتی متر برای شما مطلوب خیس می باشند. به شما یاری خواهد کرد که چهره تان فریم زیبایی گرفته شود و موقعیت کلام او انگلیسی ساخت شود که دیده ها را به سمت زیر جلب نماید.

 

راهنمای گزینش مدال

 

فرم چهره مستطیل و مربع:

سبک گردن بند چوکر یا این که کوتاه یاری می‌نماید تا زاویه های بدیهی رخ کمتر نشان داده شود و بلندی گردن را پررنگ کنند.

 

فرم رخ قلبی:

 

در صورتی‌که فرم چهره شما به صورت قلب مشابه خیس میباشد، کارایی نمائید از گردنبندهای کوتاهتر مثل 40سانتی متر تا 50 سانتی متر به کارگیری نمایید تا زوایای تیز فیس تان کمتر معلوم باشد.

 

گزینش مدال مطلوب دیلاق و قد کوتاه :

راهنمای گزینش مدال

 

برای کسانی که قدی بلندتر و یا این که کوتاه خیس از معدل دارا هستند معمولا تعیین گردن بند مطلوب دشوارتر میباشد. زنان کوتاه خیس متوجه میگردند که گردنبندهای جان دار در بازار برای آن‌ها متعددی بلند می‌باشند و همینطور زنان قد بلندتر احساس می کنند مدال ها کوتاه خیس از آن می‌باشند که مطلوب شان باشند. نگاهی به تصویر تحت بیندازید تا متوجه گردید که با اعتنا به قدتان کدام سبک مدال مطلوب تان میباشد .

 

قد کوتاه : در حالتی‌که قدتان 165 سانتی متر و یا این که کوتاه خیس میباشد، می بایست در ادامه گردنبندی باشید که قدتان را بلندتر نشان بدهد، البته به‌این نکته هم اعتنا داشته باشید که خیلی معلق نباشد. در صورتی در‌پی یک گردن بند کوتاه می‌باشید، میتوانید اندازه های در بین 40 تا 45 سانتی متر را آزمون فرمایید که برای قدتان مطلوب خیس میباشد. ولی درصورتی که عشق و علاقه مند به به کارگیری از گردن بند های بلند می باشید از اندازه های 50 تا 60 سانتی متر را برگزینید. گردنبندهای بیرون از این مجدوده مطلوب قد شما نیستند.

قدبلند : با قدبلند شما معمولا میتوانید هر مدل گردنبندی را بپوشید، ولی گردنبندهای با ارتفاع زیاد نیز به خیر و خوبی به عمل شما خواهند آمد چون آن ها هم بلندی قد شمارا پر رنگ خواهند کرد. زمانی که به گردنبندهای کوتاه نگاه می‌کنید، گذشته از خرید اطمینان نتیجه ها فرمائید که اندازه گردن آویز شما با صورت فیس شما تناسب دارااست.

قد میانگین: خوشبختانه اشخاصی که قد آن‌ها دربین 165 تا 175 سانتی متر میباشد، می‌توانند از هر سبک و بلندی مدال استعمال نمایند. البته قبلی از گزینش بدون شک به فرم رخ و تن تان نیز دقت نمایید.

تعیین گردن آویز مطلوب فرم تن و گردن :

یک کدام از دیگر از عواملی که می‌تواند در تعیین بلندی مدال تاثیر گذار باشد، فرم تن و اندازه گردن میباشد. همینطور برای زنان سایز جامه و همچنین بدور سینه می‌تواند نقش مهمی در مطلوب بودن گردن آویز داشته باشد. زنان با سینه های وسیع بایستی از گردنبندهای کوتاه استعمال نمایند و از گردنبندهایی که طولشان بلندتر از 60 سانتی متر می باشند، اجتناب نمایند، زیرا ظواهر قابل قبولی نخواهد داشت.

 

راهنمای گزینش گردن آویز

 

در شرایطی‌که دارنده سینه های کوچک میباشید، گردنبندهای بلند و لایه لایه بسیار مطلوب شماست. این قاعده برای اندازه گردن نیز صحت مینماید، در صورتی‌که گردن ضخیمی دارید، از به کار گیری از چوکرها یا این که گردنبندهای کوتاه خودداری فرمائید، چون این دستور سبب میگردد که گردن شما کوتاه خیس به لحاظ بیاید. در صورتیکه گردن بلند و نازک داشته باشید، پس یک چوکر قادر است نسبت قابل قبولی در میان خط گردن و رخ شما ساخت نماید.

 

گلابی صورت : در صورتی بالاتنه کوچک و تحت تنه بزرگی دارید در گونه بندی فرم تن گلابی صورت ها قرار میگیرید. شما می بایست در جستجوی گردنبندی باشید که کتف هایتان را گسترده خیس نشان دهد. گردنبندهایی که در میان 45 تا 60 سانتی متر می‌باشند برای شما ایده آل اند. زیرا در نصیب سینه قرار می‌گیرند و اعتنا را به سمت بالاتنه شما جذب مینمایند.

 

ورزشکارانه : افرادی که دارنده فرم ورزشی می باشند معمولا می‌توانند هر گونه گردنبندی را سوای ایراد بپوشند، گرچه گردن بند های بلندتر میتوانند تن شما‌را کشیده خیس نشان دهند.

 

فرم تن ساعت شنی: برای فرم تن ساعت شنی، گردنبندی را تعیین نمایید که در نصیب دکلته قرار بگیرد تا منحنی ها و برجستگی های شما‌را مشخص و معلوم خیس نشان دهد.

 

مثلث معکوس : با کتف های بزرگ خیس، گردن بند های بیش تر به شما یاری مینمایند تا دقیق ترین نصیب تن را پر رنگ فرمایید.