سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کدام مدل زنجیر طلا برایتان جذابتر است؟

انگشتر عقیق 

 

مبنی بر مدل بافت زنجیر و طرز لینک و پیوند شدن رینگ‌های آن، زنجیرهای طلا جواهرات را به تعدادی نوع نوع‌بندی میکنند. در رابطه هر گونه‌بندی خوا هیم اعلام‌کرد که برای مردان مطلوب‌ترند یا این که زنان.

 

زنجیر کابلی

خرید زنجیر طلا جواهرات - زنجیر کابلی

 

سبک زنجیر کابلی کلاسیک میباشد و بی آلایش‌ترین گونه زنجیر به شمار می‌رود. از بیضی‌های یکسان و با یک الگوی یکنواخت ایجاد شده است. در ضخامت‌های مختلفی موجود هست و یک کدام از شایسته ترین مورد‌ها برای کادو‌دادن میباشد. با وجود آسانی‌اش بسیار دقیق میباشد و به‌همین‌برهان هم برای مردان و هم برای زنان مطلوب میباشد.

 

زنجیر فیگارو

خرید زنجیر طلا و جواهرات - زنجیر فیگارو

 

سبک این زنجیر فانتزی‌خیس از دسته‌های دیگر میباشد. الگوی آن به‌این رخ میباشد که پس از هر دو یا این که سه رینگ کوتاه، یک رینگ بلند قرار می گیرد (تصویر را مشاهده کنید). مبدأ آن ایتالیاست و هم برای مردان و هم برای زنان مطلوب میباشد. معمولا از این زنجیر در تولید مدال و دستبند به کار گیری میکنند.

 

زنجیر مارینر یا این که ملوانی

خرید زنجیر طلا و جواهرات - زنجیر مارینر یا این که ملوانی

 

ظواهر این زنجیر نسبتاً مردانه میباشد و به‌همین‌برهان برای مردان مطلوب‌خیس میباشد. رینگ‌های این زنجیر به‌رخ بیضی‌هایی می باشند که در هم قفل گردیده‌اند و دربین هر بیضی یک میله جای دارد. از‌آنجا که مشابه لنگر به لحاظ میرسد، آن را مارینر می‌نامند. در ضخامت‌های مختلفی موجود است. معمولا مردان از گونه پهن‌خیس آن استعمال مینمایند.

 

این زنجیر مدل امروزی هم داراست که مارینرپاف نامیده می گردد و میان اشخاص گوناگون محبوبیت یافته میباشد:

 

خرید زنجیر طلا جواهرات - پاف مارینر

 

زنجیر طنابی

خرید زنجیر طلا و جواهرات - زنجیر طنابی

 

این زنجیر پباده سازی پیچیده‌ای دارااست و بسیار استادانه تشکیل‌شده میباشد. تماما مشابه یک طناب میباشد که حرفه‌های آن به هم بافته گردیده‌اند. معمولا با آویز از آن به کار گیری می کنند.

 

زنجیر کوبایی

خرید زنجیر طلا و جواهرات - زنجیر کوبایی

 

پباده سازی زنجیر کوبایی سنتی میباشد و عمر متعددی دارااست. جور بافت آن به طور کامل بی آلایش و الگوی تکرارشونده دارااست. در بعضی زنجیرهای کوبایی نگین الماس هم فعالیت می کنند. معمولا اندازه‌های بزرگتر آن موردعلاقه مردان میباشد؛ مخصوصا در‌صورتی‌که ورزش کار، هنرمند یا این که خواننده رپ باشند!

 

مسلما بخوانید: خرید هدیه ولنتاین برای خانم‌ها؛ 10 توصیه طلایی برای کلیه دارایی‌ها

زنجیر اسپیگا

خرید زنجیر طلا جواهرات - زنجیر اسپیگا

 

این زنجیر هم بسیار دقیق و پیچیده میباشد. از رینگ‌های بیضی‌صورت پیچ‌خورده ساخته شده که سبب ساز می‌گردد ظواهر آن مشابه یک قیطان طلایی قابل انعطاف به حیث رسد. اسپیگا به‌معنای گندم میباشد. نازکی و شیک‌بودن این زنجیر آن را میان خانم‌ها دوستداشتنی نموده است. میتوانید آن را به تنهایی یا این که با آویز به کار گیری فرمایید.