سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاصیت سنگ ها از دیرباز

 انگشتر عقیق خاصیت سنگ ها از دیرباز تا کنون اعتنا اکثری از افراد را به سوی خویش جلب کرده است. دیرین ترین گزارش ها در زمینه ی یقین به خاصیت سنگ ها, از پاراگراف خاصیت درمانی آن‌ها به 4 هزار سال پیش از به دنیا وارد شدن مسیح باز می شود. کتیبه های به جای باقی‌باقی‌مانده از عصر سومری ها و متن ها هند باستان علامت هایی از این قدمت دیرینه و باستانی میباشند. انگشتر عقیق

همینطور با نگاهی اجمالی به سعی درمانگران چین باستان و خاور بدور, می توان پی به اهمیت و خاصیت سنگ ها موفقیت. درمان سیرتکامل های بیماری ها با یقین دیرینه به خاصیت درمانی سنگ ها میتواند نشان دهنده این اعتقاد و باور باشد.

 

در یونان باستان هم مردم بر این اعتقادوباور بودند که یاروهمدم داشتن سنگ ها خیر صرفا مانند محافظی از آنان در عوض ارواح پلید و خبیث فعالیت خواهد کرد, بلکه آن‌ها را از سیرتکامل های بلایا و فجایع طبیعی و ماورالطبیعی مصون نگاه می‌دارااست.

دیدنی میباشد بدانید این یقین ها و اعتقاد و باور ها تنها محدود به قشر و طبقه خاصی از جامعه نمیشد. بلکه اعتقاد و باور به خاصیت سنگ ها بین فلاسفه و عالمان هم از مقام والایی برخوردار بود. به طوری که ارسطو, فیلسوف دارای آوازه یونانی بارها و بارها به قدرت فوق العاده و بی بدیل سنگ ها و خاصیت آن ها در نوشته هایش اشاره کرده است.

 

 

 

مردمان روم باستان نیز در آن عصر, باوری دور از این نداشتند. بلکه آن ها نیز پایین تاثیر یقین ها و اعتقادات یونانیان و دیگر فرهنگ های باستانی, قرار داشتند. به نحوی که در جنگ ها برای داشتن بخت و اقبالی خوب, یکسری سنگ صیقلی با خویش حمل می کردند.

 

 

 

خاصیت سنگ ها باوری فی مابین ایرانیان!

 

بین فرهنگ وتمدن های دیرینه, در مملکت‌ایران زمین هم مردم باوری نزدیک به یقین یونانیان, رومیان و چینی ها داشتند. اعتقاد و باور به خاصیت سنگ ها, در ایرانیان خصوصا بعد از تکوین اسلام با اعتنا خاصی یار بود. به نحوی که با نگاهی گذرا به اثر ها عالمان و دانشمندان آن دوران, می شود به خاصیت درمانی و حتی متافیزیکی سنگ ها پی موفقیت. خواصی که سالم روح و جسم آدمیان را زیر تاثیر خودش قرار می‌دهد.

 

 

 

از دارای آوازه ترین افراد آن عصر می شود به صباح بن عمران, جواهر شناس پیمان هارون الرشید عباسی و عطاربن محمد, منجم اشاره کرد.

 

 

 

خاصیت سنگ ها و یقین بر این خاصیت به نحوی بود که ابوریحان بیرونی, دانشمند پررنگ اهل ایران در کتابی به نام الجماهر فی الجواهر به اختصاص به شرح سنگ ها, خاصیت سنگ ها و فلزات قیمتی پرداخته میباشد.

 

 

 

آیا خاصیت سنگ ها بر مبنا علم می‌باشند؟

 

شاید امروزه پذیرش و پذیرش خاصیت سنگ ها و قابلیت و قابلیت درمانی آنها برای افراد تا حدودی به دور از حقیقت باشد. ولی لازم میباشد بدانید امروزه شاهد پیشرفت های فراوانی در قضیه سنگ درمانی و علوم آکادمیک مربوط به سنگ ها در مرزو بوم های اروپایی هستیم. خواصی که علاوه بر درمان روح و جان, قابلیت و قابلیت تمیز سازی انرژی های منفی و جذب انرژی های مثبت حریم را برایمان به ارمغان میاورد.

 

 

 

درپی به شرح و تفصیل هر مورد از این‌رویکرد های درمانی خوا هیم پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

سنگ درمانی و خاصیت سنگ ها

 

به عبارتی طوری که پیش خیس به گونه های خاصیت سنگ ها و قدمت دیرینه آن‌ها پرداختیم، سنگ درمانی از دیرباز تا کنون زبانزد همگان بوده میباشد. در اینجا میخواهیم به مقوله سنگ درمانی و خاصیت متافیزیک آن‌ها بپردازیم.

 

 

 

در بعدازظهر جدید خاصیت سنگ ها و انواع رویه‌های سنگ درمانی به تثبیت رسیده میباشد و امروزه شاهد به کارگیری از سیرتکامل های سنگ ها با در نظر خریداری کردن خاصیت آن ها در صنایع گوناگونی، از جمله صنعت جواهر سازی و زیورآلات هستیم.

 

 

 

اگرچه کتاب های زیادی به چاپ رسیده اند که علاوه بر خاصیت سنگ ها، به قابلیت و قابلیت شفابخشی آن‌ها اشاره کرده اند، ولی همواره بایستی به یاد داشته باشیم که فرای این کتب چاپ گردیده و در دست، آنچه بیش خیس از پیش موجب اعتقاد و اعتقادمان به خاصیت سنگ ها می گردد، شم و شم ششمین میباشد که فرا از اطلاعات فرنگی و اعتقاد و باور های رایج میباشد.

 

 

 

برای کلیه مان لحظه هایی پیش آمده که ناخودآگاه و سوای هیچ ادله منطقی و تدبیر از خاصیت سنگ ها، به سمت سنگی یگانه جذب می شویم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این اتفاق وقتی پیش میاید که احساس ششم تان در ناخودآگاه شما در کارایی میباشد تا در شما کشش و انگیزه ای برای خریدن و یاروهمدم داشتن آن سنگ تولید نماید.

 

 

 

درین بعدازظهر میباشد که سوال پیش میاید، عامل اصلی کشش به سوی سنگی یگانه چه می باشد؟

 

 

 

سرازیر و روح دائما در حال بازی هوشمندانه و خردمندانه ای با جسم میباشد. همین زمینه منجر می‌شود تا ذهن، مارا به سوی سنگی هدایت نماید که تواترهای ارتعاشی اش و بسامد های جان دار در آن، با وجود و هستی مان سازگار و هم سو باشد. جسم ما گرما، انرژی و دامنه اکترومغناطیسی نتیجه ها از سنگ را به حرکت در می‌آورد و همین وسیع ترین ادله کشش ما در ناخودآگاهمان به سوی برخی سنگ ها می‌باشد.