سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مروارید پرورشی چه میباشد؟

 انگشتر عقیق مغازه جواهر مختص عرضه کننده گونه های انگشتر های فیروزه و عقیف https://www.javaherekhas.com 

 

طبق تحقیقات علمی به دست آمده سنگ ها اثرات درمانی فراوانی را دارا‌هستند و امروزه افراد متعددی به یاری سنگ ها مشکلات خویش را درمان کرده اند. از همین رو ما به عنوان تولید کننده انگشترفیروزه و انگشتر عقیق بر آن شدیم تا شما همراهان عزیز را با سنگ مروارید آشنا کنیم تا بتوانیم علاوه بر زیبایی در رابطه ی سالمی شما دوستان عزیز عزیز هم قدمی برداشته باشیم. با ما یار باشید.

 مروارید انگشتر عقیق

 

مروارید به رنگ های سپید، شرابی، خاکستری، خاکی و....به صورت پر‌نور و براق در طبیعت یافت می گردد. ولی جالب میباشد که بدانید رنگ اصلی مروارید سپید میباشد

 

چهره مروارید

 

مروارید در اشکال متعدد از جمله به صورت دکمه،گلابی و... یافت میگردد.

 

 

 

روش تشکیل مروارید

 

مروارید در بدن نرم تنان دو کفه ای فیس مثل صدف تشکیل می اقتدار به صورتی که در‌صورتی‌که موجود فرنگی بخواهد وارد صدف شود با ترشح موادی آن موجود یا این که شی را بدور میکند این مواد ترشح گردیده باعث تشکیل مروارید میشود.

 

 

 

شیوه رویش مروارید

 

مروارید جز سنگ هایی میباشد که به طور طبیعی رویش می‌نماید ولی در‌این سالها به دلیل الودگی و صید دچار کمبود مروارید اصل گردیده ایم از همین رو مروارید رویش یافته بسیار فراوان شده است.

تفاوت مروارید طبیعی و پرورشی

 

خاصیت مروارید طبیعی با مروارید پرورشی یکسان میباشد و صرفا تفاوت این دو مروارید در چهره ظاهری آنها میباشد.

مروارید پرورشی چه میباشد؟

 

مروارید پرورشی مرواریدی میباشد که انسان در رویش آن تاثیرگذار بوده میباشد و فقط دارای یک لایه فرنگی میباشد. ولی بایستی بدانید که‌این گونه مروارید نسبت به مروارید طبیعی از قیمت خوب تری برخوردار‌است.

 

 

 

کیفیت بالا ترین مروارید

 

در حالتی که در پی مرواریدی کیفیت عالی و دوام بالا می باشید پیشنهاد ما به عنوان تولید کننده انگشترفیروزه و با توجه به تجربه های یک‌سری ساله که درباره ی جواهرسازی کسب نمودیم مروارید های درشت و گرد میباشد که از دوام بالایی برخوردار است و افرادی که قصد خرید انگشتر مروارید و یا این که بقیه جواهرات تشکیل گردیده به وسیله سنگ مروارید را دارا هستند بهتر میباشد در هنگام خرید بدین نکته اعتنا نمایند.

 

 

 

نگه داری سنگ مروارید

 

سنگ مروارید به دلیل نرم بودن نیازمند اعتنا بیشتری برای نگه داری میباشد و نباید در مجاورت حرارت، کرم و عطر قرار گیرد.

 

 

 

خاصیت سنگ مروارید هر سنگ خاصیت منحصر به فرد خویش را دارااست درین نصیب از نوشته ی علمی به خاصیت سنگ زینتی و باارزش مروارید می پردازیم. این خاصیت عبارت اند از

 

· ارتقاء عمر

· ترمیم استخوان

 

· تولید ارامش

· تقویت خیال

 

امید‌داریم با اطلاعات داده گردیده شما را با سنگ مروارید و چگونگی تشکیل و خاصیت آن آشنا کرده باشیم و با درایت از کاربرد هر سنگ بتوانید نسبت به خرید انگشتر فیروزه یا این که انگشتر مروارید و یا این که بقیه سنگ ها که در مقالات قبلی به آن‌ها اشاره کردیم اقدام به خرید جواهر مورد نظر خویش با بالاترین کیفیت را داشته باشید.

دوستان خوب عزیز و همیاران ما در جواهر یگانه در راستای یاری به همراهان دائمی ما آماده ارائه مشاوره جهت خرید انگشتر عقیق و یا این که بقیه سنگ ها و جواهرات می‌باشند.